Velkommen skal dere være!

Som en (en gang for lenge siden) håpefull journalist-spire, så er denne bloggen mitt fristed til å utfolde meg fritt omkring det som tar opp det meste av fritiden min, nemlig Odin og hans trening! Det jeg skriver er selvfølgelig mest for min egen del som treningsdagbok, men jeg håper allikevel at andre lesere vil kunne ha nytte av eller bare la seg underholde av alt det vi finner på ute i skog, mark og fjellheim. God lesing! ;-)

tirsdag 4. august 2009

Ei såkalt "rundering"s-økt på sviland

Mandag møtte Jørn, Nina, Ritva og jeg opp på Sviland for ei lita treningsøkt. Jeg hadde bestemt meg for at Odin skulle få rundere litt, siden han tross alt ikke har hatt ei skikkelig runderingsøkt siden A-prøvene. FOr å si det sånn, så var det lett å se at vi har trent mye overvær/frittsøk i det siste, for dette var ei rundering som ikke akkurat hadde gitt oss bestått på en prøve for å si det mildt. Jeg valgte å kjøre masse påvirkning for å minne Odin på hvordan systemet i runderingen skal være, men han viste veldig tydelig at han aller helst ville ha søkt av området uten min masing. Må nok ta etpar enkle økter til for å få ham tilbake i runderingsmodus, og så passe på å iallefall ha ei økt i måneden med en ukjent runderingsoppgave og kanskje ei kort økt med masse funn innimellom. Det store spørsmålet er jo hvordan jeg skal få tid til alt, for både vedlikehold av gamle kunster samt videreutvikling av ferdigheter og samarbeid ser jo snart ut til å bli en fulltidsjobb...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar