Velkommen skal dere være!

Som en (en gang for lenge siden) håpefull journalist-spire, så er denne bloggen mitt fristed til å utfolde meg fritt omkring det som tar opp det meste av fritiden min, nemlig Odin og hans trening! Det jeg skriver er selvfølgelig mest for min egen del som treningsdagbok, men jeg håper allikevel at andre lesere vil kunne ha nytte av eller bare la seg underholde av alt det vi finner på ute i skog, mark og fjellheim. God lesing! ;-)

lørdag 12. desember 2009

kosetur på Edlandsfjellet

Siden desember måned (og tildels også november) har vært veldig travel med jobb og masse reising i både inn- og utland, så har det vært en rolig periode på treningsfronten. For å bøte på såret for Odin sin del, så tok jeg ham med meg på en lang fjelltur på Edlandsfjellet. Vi tok en runde og besøkte noen av vardene og utsiktspunktene i området. Det ble tid til masse intervaller med tennisballkasting og masse kos, og etter 3 timer i fjellheimen så tuslet vi oss hjem igjen. Litt merkelig var det jo at vi gikk på fjellet i strålende sol, og når vi kom ned til bilen igjen, så var vi midt inne i et tåkehav. Når jeg stod oppe på fjellet og så ned på tåkehavet som kom sigende innover, så så det riktig så idyllisk ut, litt mindre idyllisk ble det jo selvfølgelig når jeg stod midt inni det selv - Greit nok at jeg vil ha en hvit jul, men ikke akkurat denne typen hvit da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar