Velkommen skal dere være!

Som en (en gang for lenge siden) håpefull journalist-spire, så er denne bloggen mitt fristed til å utfolde meg fritt omkring det som tar opp det meste av fritiden min, nemlig Odin og hans trening! Det jeg skriver er selvfølgelig mest for min egen del som treningsdagbok, men jeg håper allikevel at andre lesere vil kunne ha nytte av eller bare la seg underholde av alt det vi finner på ute i skog, mark og fjellheim. God lesing! ;-)

fredag 17. april 2009

Da er vi altså igang med et forsøk på et nytt og bedre liv - iallefall hva gjelder blogging. Jeg kommer ikke til å kopiere inn alt fra den gamle hjemmesiden til Odin , men linker heller til den her: http://www.freewebs.com/armageddonsrottweiler

Hvis jeg bare klarer å holde løftet mitt til meg selv, så skal jeg legge inn kontinuerlige oppdateringer og treningsdagbok for Odin i denne bloggen. (så jo hvordan det gikk på forrige forsøk - holdt ut i etpar måneder før siden døde helt, men jeg satser på å gjøre det bedre denne gangen.)

Idag må vel sies å være den verste dagen jeg har hatt på lenge. Har ikke sovet noenting i natt på grunn av morgendagens prøver, og jeg regner ikke med å få noe mer søvn i natt. Det kommer med andre ord ikke til å være mer futt i meg imorgen enn det er i en helt gjennomsnittelig klump med jordbærgele. Prøvenerver har aldri vært et problem for meg når det kun er jeg som skal testes, men nå som det er like mye Odin og samspillet mellom oss to som skal testes så er jeg drittnervøs, for da har jeg ikke kontroll over alt som kan ha innvirkning på prøvene. Hadde det bare vært mulig å omprogramere Odin sånn at jeg kunne sluppet de usikkerhetsmomentene så hadde nok nervene mine ikke strittet sånn som de gjør nå, men siden han mangler USB-port så er det nok heller vanskelig. Tenkte å sette meg ned med ham ikveld og tegne og forklare og sette på lydbok om konsekvensanalyse for ham, men er ikke sikker på om det vil hjelpe.

Denne uken har vi bare hatt ei treningsøkt på onsdagen - noe som skulle være ei kort motivasjonsrundering (men som heller ble en perfekt oppvisning i lite motivasjon) og nå går han bare hjemme og kjeder seg og bygger forhåpentligvis opp mye overskuddsenergi og motivasjon til vi skal på med treningstøyet imorgen.

1 kommentar:

  1. Huff, det er ikke godt å så mye nerver før prøvene, men jeg kjenner meg jo ganske mye igjen i deg og skjønner at det ikke er enkelt å prøve å IKKE være dritnervøs. Men tenk at jo mer du klarer å slappe av, jo bedre kommer samspillet mellom dere til å være. Enklere sagt, enn gjort.. Ønsker deg masse lykke til!!! :-)

    SvarSlett