Velkommen skal dere være!

Som en (en gang for lenge siden) håpefull journalist-spire, så er denne bloggen mitt fristed til å utfolde meg fritt omkring det som tar opp det meste av fritiden min, nemlig Odin og hans trening! Det jeg skriver er selvfølgelig mest for min egen del som treningsdagbok, men jeg håper allikevel at andre lesere vil kunne ha nytte av eller bare la seg underholde av alt det vi finner på ute i skog, mark og fjellheim. God lesing! ;-)

lørdag 10. oktober 2009

Nattlig kjøretur

Fredags kveld,og jeg disket opp med en skikkelig fiskemiddag og da ble det selvfølgelig et par glass hvitvin til middagen. Gikk og la meg i 11-tiden, og bråvåknet rett før kl 2 av alarmtelefonen. Leteaksjonved Byglandsfjord, ca 3 timers kjøring unna. Siden jeg hadde hatt noe vin til maten så valgte jeg å melde inn at jeg måtte utsette avreisen i etpar timer, og etter to timer med et mislykket forsøk på litt mer søvn så var det opp og pøse innpå med kaffe mens jeg pakket beredskapssekken. Kl 6 var jeg ikke i stand til å vente lenger, og kastet meg i bilen sammen med Odin. Sekken var omhyggelig pakket og alt lå klart for avreise. Jeg kom meg så langt som til Bjerkreim før Paul ringte og meddelte at den savnede var funnet i god behold. Da var det altså bare å snu og reise hjem for å se om jeg kunne få litt mer søvn før vi skulle ut og søke etter dykkerne (som egentlig var planen idag)

Siden alle de andre godkjente som skulle være med på båtsøket hadde vært oppe hele natta, så ble søket i første omgang utsatt til kl 12, men i 10-tiden fikk jeg beskjed av Tone om at utsettelsen ikke passet helt for en av dykkerne, så da ble hele økta utsatt på ubestemt tid.

1 kommentar: